Loading...

niedziela, 4 grudnia 2011

„Moje ulubione dobranocki” Urszula Kozłowska


Wydawnictwo: Wilga
Wydanie polskie: 2011
Liczba stron: 16
Format: 240 x 300 mm
Oprawa: twarda
ISBN: 9788325903305

Dziś mam coś dla zatroskanych rodziców, którzy mają problemy z nieospałym malcem:). Większość dzieci nie lubi kłaść się spać, kapryszą, płaczą, wielokrotnie proszą o coś do jedzenie lub picia, aby tylko nie spać. Mam coś, co pomoże Wam szybko i bardzo przyjemnie rozwiązać ten problem. Moją sekretną bronią jest  książka Urszuli Kozłowskiej „Moje ulubione dobranocki”.

Publikacja zawiera osiem oryginalnych bajek, które w dużej mierze dotyczą czynności związanych z przygotowaniem do wieczornej drzemki oraz domowych obowiązków. Z każdej z nich dziecko dwie się wartościowych i praktycznych rzeczy. Oprócz rymowanego, mądrego tekstu na maluchy czeka piękna szata graficzna, która kusi kolorami i brokatowymi wstawkami. Całość przyciąga wzrok i pobudza wyobraźnię a jednocześnie zawiera morał. Co ważne, bajki są na tyle krótkie, że przeczytanie jednej z nich zabiera kilka minut. Dzięki temu idealnie nadają się do czytanie tuż przed snem. Poza tym twarda oprawa z wydrążonymi gwiazdkami oraz duży format gwarantują długą żywotność książki i zapewniają elegancki wygląd.

„Moje ulubione dobranocki” to zbiór bajeczek, które przypadną młodszym i starszym dzieciom. Z pewnością oczarują każdego malca niebanalnymi przygodami bohaterów, kolorowymi ilustracjami czy krótką, niemęczącą formą. Polecam serdecznie!!!

Moja ocena
>>>> 5,5 / 6 <<<<

11 komentarzy:

  1. Oj, znam takiego jednego, który nie może nigdy zasnąć i lubi rozrabiać, ale chyba jest jeszcze troszkę za mały do słuchania bajek :) Ale pomyślę o tej książce za jakiś czas... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. giffin - znam ten ból;). Mój siostrzeniec ten przez dłuższy czas się buntował przed nocną drzemką:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez przypadek przesunęłam kursorem za daleko i patrzę u góry słodkie dobranocki dla maluszków a poniżej Kava! :D Ale porównanie :)

    W każdym razie może polecę mamie, bo miała coś kupić dla córeczki naszej sąsiadki, która pewni i tak szybko nie zrozumie tych bajeczek, ale warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa propozycja, maluchom może się spodobać:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. grunt, by były skuteczne ;) może się nadadzą dla mojej rozpieszczonej i nadaktywnej chrześnicy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę,że mi by się nie spodobało,ale mojej młodszej kuzynce jak najbardziej. Już wiem co jej kupić na prezent;D

    OdpowiedzUsuń
  7. O taką książkę mogłabym kupić mojej kuzynce, która ma problemy z położeniem córy spać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oho, chyba już wiem, co obok Mikołajka mój brat dostanie na święta :) Ten nadpobudliwy urwis wieczorami jest prawdziwie rozrywkowym malcem - może znajdę na niego haczyk dzięki tej książeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe są takie książeczki. Sama jak byłam mała miałam kilka takich i uwielbiałam jak mi ktoś je czytał. Niestety nawet u mnie w domu teraz dzieci mojej cioci oglądają bajki w TV. :( Trzeba będzie ich nauczyc czegoś innego :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super książeczka dla moich siostrzeńców :)

    OdpowiedzUsuń