Loading...

wtorek, 22 lutego 2011

Specjalnie dla Izuś - moja biblioteczka

:)
Izuś zaproponowała na swoim blogu zabawę w pokazanie swojej biblioteczki:). Część moich książek czeka cierpliwie na swoją półkę, więc pokażę Wam tylko część zdobyczy:D. Zdradzę, że najniższa półeczka będzie na książeczki dla Patryczka, bo niedawno i jego półkę musiałam zająć:)

Próbowałam na jednym zdjęciu umieścić całość, ale wychodziło bardzo rozmazane, stąd podzieliłam je na dwie części;).

Prawa strona:

I lewa strona:


Wszystkich oczywiście zapraszam do zabawy, jeżeli oczywiście macie ochotę:). Jak tylko pozostałe książki doczekają się półek, na pewno zrobię zdjęcia.

Pozdrawiam:))

39 komentarzy:

  1. Ehhh wszędzie widzę Shantaram to chyba znak, że i ja muszę kupić :/
    Biblioteczka bardzo fajna, duuuuużo książek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się niestety do zabawy nie przyłączę, bo spora częśc moich ksiązek została w domu rodziców, a w moim wynajmowanym mieszkaniu są tylko te najnowsze, więc chciałabym kiedyś sfotografować je wszystkie ;)
    A Ty masz się czym pochwalić i zazdrość mnie zżera, ale co mi zostaje ? Gratuluję takiej kolekcji ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaczytana-w-chmurach - dzięki:). Shantaram udało mi się kupić w antykwariacie i to w bardzo okazyjnej cenie:).

    przyjemnostki - tez zastanawiałam się czy pokazywać biblioteczkę, skoro całe stosy czekają na miejsce, ale co tam:). Moja kolekcja wcale nie jest duża. Marzy mi się oddzielny pokój...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh... dużo tego... Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. .....
    to ja nic nie pokazuję!
    ....
    spadłam z krzesła !
    ....
    ależ piękne półki !!!!
    AAA aaa A
    chcę większość, a co tam! biorę wszystko! :)
    piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ masz biblioteczkę!!!!! Zazdroszczę szczególnie larsona, ja póki co mam tylko pierwszą część:(
    Twoja wygląda cudownie:D też taka ogromna mi się marzy, ja muszę upychać po kątach eehh:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kinga nie łam się:D moja półeczka przy półce Kasandry wygląda tak ubogo, że aż strasznie:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo jutro sie biore za fotografowanie;d;d


    zaaazdroooszczę;))

    OdpowiedzUsuń
  9. WSPANIAŁA!!!
    Tak pół żartem, pół serio -ja dążę do czegoś takiego: http://pulowerek.pl/2011/01/25/biblioteczka-kingi-rusin-na-tle-swiatowym/
    (mam nadzieję, że link zadziała ;] )

    OdpowiedzUsuń
  10. Planowałam kiedyś pokazać moją biblioteczkę, ale jednak może poczekam z tym aż chociaż częściowo dorówna Twojej (czyli parę ładnych lat :D). Cudny zbiór, z chęcią przyjrzałabym mu się z bliska ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny, dzięki:)).

    Escritora - nie tak dużo, to tylko na zdjęciu tak wygląda, naprawdę:)

    Kinga - pokaż, pokaż:)). A swoich książek nie oddam, o nie:D

    Izuś - nie żartuj:). Twoja półka jest bardzo ciekawa a jak pojawi się regał, to spokojnie mnie przebijesz:)

    Scathach - bardzo się cieszę i dzięki:))

    Bellatriks - dzięki:). Też marzy mi się taka biblioteczka, najlepiej cały oddzielny pokój:)

    UpiornyGroszek - dzięki:). Jestem pewna, że masz piękną biblioteczkę:)).

    biedronka - :))

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny, wspaniały, cudowny! zazdroszczę!!!!!
    Ja swoją biblioteczkę pokazywałam w styczniu na moim blogu, jeśli chcesz zobaczyć to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Annie - dziękuję:D. Właśnie obejrzałam sobie biblioteczkę (po raz drugi) i dalej twierdze, że zbiór przepiękny i co najmniej połowę bym Ci gwizdnęła:D

    bibliofilka - dziękuję i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne! :d Nie mogę się oderwać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie :)
    Niektóre książki tak bardzo rzucają się w oczy wśród tylu pozostałych...

    OdpowiedzUsuń
  16. wow. naprawdę duże WOW :) gratuluję zbiorów i zazdroszczę obszernych półek. u mnie wszystko jest po prostu upchnięte w meblach, gdzie tylko było miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Isabelle - dziękuję i pozdrawiam:)).

    Madeleine - bardzo się cieszę i dziękuję:))

    Varia - dzięki:). Półki były kupione dopiero dwa tygodnie temu a wcześniej też wszystkie książki były poupychane gdzie się da:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Eeee... to nie wiem czy warto się chwalić moim prawie niczym ;(

    Imponujące ilości ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. łoo mi brakuje bardzo dużo do tej biblioteczki

    OdpowiedzUsuń
  20. Istny zmasowany atak literatury!:)
    Jestem ciekaw gdzie Ty trzymasz podręczniki medyczne skoro wszystkie półki zajęte :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na taką bibliotekę miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bujaczek - na pewno masz wiele ciekawych książek:)). Pozdrawiam:)

    Magia słowa pisanego - oj tam, na pewno tak Ci się wydaje:)). Pozdrawiam!!

    Maks - podręczniki, segregatory oraz pozostałe książki,dla których zabrakło półek znajdują się w pudłach kartonowych i czekają:)). Pozdrawiam!!

    Dosiak - dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jedno słowo - wow! Cudowna półeczka! Szczerze mówiąc, zazdroszczę takiej ilości książek :P

    OdpowiedzUsuń
  24. ależ masz porządek i solidne półki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ....a ja nie mam biblioteczki, wszystko upłynniam od razu. Nie powiem, że nie marzę o bajecznych regalikach z uroczymi książkami, ale w mojej głowie odrazu pojawia się słowo KURZ!, tego drania nie znoszę, objawy kichawica.

    Z Twojej półki chętnie przydałoby mi się kilka książek, wiec jak bedziesz robić wiosenne porządki to daj znac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezła kolekcja ! :)
    Ja mam pytanie czysto techniczne :) na temat półek, jak gęsto są umieszczone te podpórki?
    Planuję dać pod sufitem na cała ścianę taka półkę, ale nie wiem ile dać tych podpórek czy jak to się tam zwie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Deline - dziękuję:)

    montgomerry - dzięki:). Specjalnie wybierałam grubsze półki, aby nie załamały się pod ciężarem:D

    Natula - a mi kurz nie straszny:)). Kilka książek będzie do sprzedania, ale dam znać później:).

    kampak - dzięki:) Podpórki z tego co pamiętam są co 45cm a cała półka to 2 metry:)). Muszą być tak gęsto ustawione, bo inaczej nie wytrzymałyby ciężaru. I trzeba dać duże kołki rozporowe, bo na początku znajomy dał normalne (czyli małe) i w ten sam dzień jedna półka się przechyliła!!! i część książek spadła:( Potem poprawił wszystkie i już jest ok:). Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  28. No co tu dużo mówić - c u d o w n a biblioteczka:)
    Raj czytelniczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki za odpowiedź i dobre rady, będę o tym pamiętać przy instalacji moich półek

    OdpowiedzUsuń
  30. Nemeni - dzięki:))

    kamkap - polecam się na przyszłość:D

    OdpowiedzUsuń
  31. ojoj ;-)
    f a n t a s t y c z n a!

    OdpowiedzUsuń
  32. muszę stwierdzić, że zbiory robią ogromne wrażenie :)
    zapraszam do mnie, też wrzuciłem zdjęcie części mojego książkowego "dobytku" :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Korvo - dzięki wielkie:). Twoja biblioteczka też jest wspaniała:). Oj piękne masz zbiory, piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  34. O boziu!
    Jak patrzę na te Wasze biblioteczki to aż mi przykro patrzeć na swoją, buuuu. Pocieszam się jednak tym, że większość moich książek została u rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  35. elwika - dzięki:). Na pewno nie jest tak źle:). Uszy do góry:D. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham zdjęcia biblioteczek!<3 Ja tam zmiany w składzie?:D Bo jak spore to zdjecie zrób jeszcze raz;D

    OdpowiedzUsuń