Loading...

sobota, 12 lutego 2011

Zapowiedzi :))

.
Dzisiaj króciutko chcę przedstawić Wam książkę, która 17.02. pojawi się w księgarniach nakładem wydawnictwa Replika. Piękny tyuł, ciekawa okładka a treść jeszcze bardziej interesująca. Zachecam do lektury:)

"Dotyk gwiazdy" Magdalena Orzeł

Magda kilka dni przed ślubem wyznaje Filipowi, że nigdy nie przeżyła z nim orgazmu.
Klara właśnie otrzymała diagnozę: rak szyjki macicy.
Wiolka nie wie, czy wybaczyć mężowi i przyjaciółce zdradę, czy stracić ich oboje.
Bożena ukrywa wieloletnią miłość i walczy ze swoimi preferencjami seksualnymi.
Wiktor choruje na „władzę”, próbuje kierować życiem innych, używając emocjonalnego szantażu.
Adam od lat portretuje kobietę  z wyobraźni, w końcu ją spotyka.

Grupa przyjaciół związanych ze sobą wspomnieniami młodości, przyjaźnią i tajemnicami, a nade wszystko szukających miłości.
Dokonali już życiowych wyborów i uświadamiają sobie, że są więźniami własnych i kulturowych ograniczeń. Czy będą w stanie je przekroczyć, czy odkryją skrywane prawdy?

Wydawnictwo: Replika
Wydani polskie: 02/2011
Liczba stron: 220
Format: 130 x 220 mm
Oprawa: miękka
ISBN: 978-83-76740-92-8

12 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła zapowiedź ;) Mogę liczyć na Twoją recenzję, prawda? :D

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna zapowiedź :) może być ciekawa, czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałam, że to dzik...
    ale założyłam okulary i proszę... misiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że książka przypadła Wam do gustu:)). Sama jestem jej ciekawa i zobaczymy jak wypadnie. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko się okaże po przeczytaniu, ale mam dobre przeczucia:)). Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś mnie nie zachęca, niestety. Mam nadzieję, że przeczytasz ją i zrecenzujesz dla nas, wpływając na moje zdanie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również poczekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń