Loading...

niedziela, 5 lutego 2012

„Smoki” Anna McQuinn


Wydawnictwo: Wilga
Wydanie polskie: 08/2008
Liczba stron: 10
Format: 260 x 325 mm
Oprawa: twarda
ISBN: 9788373758377

Smoki... Lubicie te mityczne stworzenia owiane legendą i licznymi tajemnicami? Z pewnością część z Was zastanawiała się jak wyglądały, co jadły i czy naprawdę były tak groźne?  Czy w ogóle istniały? Na te i wiele innych pytań stara się odpowiedzieć książeczka przygotowana dla młodych czytelników „Smoki” Anny McQuinn.

Cóż nietypowego jest w tej lekturze? Przede wszystkim ilustracje. Są bardzo realistycznie, szczegółowe i bardzo kolorowe. Dzięki temu przyciągną wzrok dziecka i pobudzą jego wyobraźnię. Poza tym na każdej stronie znajduje się jedna legenda ze smokiem w roli głównej. Dzięki tekstowi przeniesiemy się na chwilę do przeszłości, staniemy się rycerzami albo wcielimy się w króla. A potem wyruszmy w fascynującą podróż, przeżyjemy mnóstwo przygód, poznamy wielu bohaterów i zdobędziemy wiedzę na temat najbardziej znanych opowieści o tych strasznych, ale i intrygujących stworzeniach. A to dopiero początek, zwłaszcza że ogromnym plusem są trójwymiarowe rozkładane makiety, które pozwolą wręcz "na żywo" im się przyjrzeć. Niesamowite!!

„Smoki” to wspaniała książka, która zaciekawi młodszych i starszych. Z pewnością spodoba się chłopcom, ale i płeć żeńska znajdzie tu coś dla siebie:). Niezwykła grafika, świetny tekst, twarda oprawa, usztywniane strony i liczne dodatki z pewnością zapewnią świetną rozrywkę i pozwolą spędzić pożytecznie czas. Polecam serdecznie!!

Moja ocena
>>>> 5,5 / 6 <<<<

13 komentarzy:

  1. Kolejna fantastyczna książeczka, którą na pewno kupię mojemu synkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super książeczka, chętnie bym do niej zajrzała:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za smokami;) Ale mam siostrzeńca, któremu ta książka na pewno przypadnie do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetne ilustracje. Oj, już jestem skuszona :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. I kolejna świetna książka dla dzieci :) Na bank kupię jakąś synkowi niedługo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie dla mnie. A nie mam komu takiej książeczki podarować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, smoki są fajne, lubię wszelkie książeczki o tych stworzonkach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Czaiłam się ostatnio na nią na stronie wydawnictwa, ale jednak zrezygnowałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, a szkoda, bo książeczka genialna:). Polecam!!

      Usuń
  9. Łał! I ja z chęcią bym taką książeczkę ugościła w moich zbiorach :) Dzieciakom z pewnością się spodoba, a chłopcy będą wniebowzięci!

    OdpowiedzUsuń