Loading...

poniedziałek, 13 grudnia 2010

Stosiki - Spóźnione Mikołajki ;)


W Mikołajki Mikołaj o mnie zapomniał i musiałam się jakoś pocieszyć. Ukojenie znalazłam na allegro, bookservice oraz w selkar :))) O tak, przyznaję że to swoista terapia i balsam na wszelkie problemy...

Oto co udało mi się kupić: 


Od góry:
- "Dziewiętnaście minut" Jodi Picoult
- "Kronika ptaka nakręcacza" Haruki Murakami
- "Norwegian wood" Haruki Murakami
- "Tysiąc wspaniałych słońc" Hosseini Khaled
- "Chłopiec z latawcem" Hosseini Khaled


Od góry:
- "Szklany klosz" Sylvia Plath
- "Władca równin" Javier Yanes
- "Tak daleko jak nogi poniosą" Martin Josef Bauer
- "Mag" John Fowles
- "Córka grabarza" Carol Joyce Oates

PS: Kilka książek kupiłam jeszcze dla rodzinki i znajomych na prezenty, ale nie umieściłam ich tutaj ;) Poza tym musicie wybaczyć mi "krzywe" zdjęcia :D  Nie znam się na tym kompletnie... Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. O jakie ładne to wszystko! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kronika ptaka nakręcacza"! I Khaled Hosseini! Zazdroszczę. Czytałam z tego tylko "Szklany klosz". Naprawdę dobre.

    OdpowiedzUsuń
  3. Same pysznosci :)
    Jodi jest świetna!!

    A "Chłopiec" i "Tysiąc wspaniałych słońc" niesamowicie poruszają też!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fowles, Plath, Murakami - świetne wybory. Aż sama mam ochotę coś zakupić sobie zaraz :D Jakbym miała mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elina - dziękuję :) Też wiele dobrego słyszałam o "Szklanym kloszu"..

    Ultramaryna - od dłuższego czasu miałam je zamówić i ... w końcu są u mnie :) Dzięki!

    Kasiek-o-mnie - Jodi jeszcze przede mną, ale coś czuję że przypadnie mi do gustu :) Hosseini Khaled też, bo lubię taką "życiową literaturę" ;)

    Pani Katarzyna - dzięki! Trzeba pielęgnować nasz książkoholizm :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale stosik przepiekny...TYsiac wspanialych slon powinno cie zachwycic...tej ksiazki sie nie zapomina.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jaki wspaniały stosik ;) Muszę przyznać, że wiele z tych książek sama chętnie bym przeczytała ;) "Dziewiętnaście minut" jest podobno rewelacyjne , tak samo jak książki Murakamiego ;) Hosseini naprawdę świetnie pisze - "Chłopca z latawcem" czytałam i mam nadzieję, że Ci się spodoba. O "Tysiącu wspaniałych słońc" słyszałam, że jest równie dobre ;P Reszty autorów niestety nie znam, ale z chęcią przeczytam recenzje tych książek ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. smakowite kąski, zazdroszczę czytania po raz pierwszy "Chłopca z latawcem"

    OdpowiedzUsuń
  9. LOTTA - dzięki! Nie mogę się już doczekać, skoro tak zachwalasz ;)

    Meme - dzięki :) Książki wybierałam zgodnie z recenzjami na waszych blogach. Na pewno mi się spodobają i tylko czekam wolnych dni, aby je przeczytać i .. zrecenzować ;)

    Tajemnica33 - rzeczywiście wiele dobrego czytałam o tej książce jak i pozostałych tego autora. Szkoda tylko, że doba ma 24 godziny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Tysiąc wspaniałych słońc" czytałam niedawno, bardzo spodobała mi się ta powieść, na długo pozostaje w pamięci. Myślę, że Tobie też przypadnie do gustu. :) Chciałabym mieć Murakamiego i "Chłopca z latawcem", zazdroszczę! :P A "Dziewiętnaście minut" mam zamówione w bibliotece. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe stosy. również mam do nich słabość i także ostatnio kupiłam '19 minut" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Liliowa - na Murakamiego też długo czekałam, ale warto było ;)

    Varia - o tak, stosiki mają coś w sobie :)Od razu ma się lepszy humor..

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę, że masz przed sobą Tysiąc wspaniałych stron i Chłopca z latawcem :) ja już po lekturze, a chciałoby się takie książki czytać bez końca.

    OdpowiedzUsuń