Loading...

niedziela, 23 stycznia 2011

"Album małego dziecka"



"Album małego dziecka" praca zbiorowa
Wydawnictwo: WILGA
Wydanie polskie: edycja 2010
Liczba stron: 24
Format: 290 x 260 mm
Oprawa: twarda w pudełku
ISBN: 9788373751101

Dzisiaj trochę nietypowy post, ale musiałam się z Wami podzielić takim cudeńkiem ;). Otóż chcę przybliżyć Wam sposób na niezawodny prezent dla maluszka, który będzie wspaniałą pamiątką i dzięki któremu ulotne przecież wspomnienia zostaną na stale uwiecznione. O czym mowa? Oczywiście o „Albumie małego dziecka” wydanym przez wydawnictwo Wilga. Narodziny dziecka to jedna z najpiękniejszych chwil w życiu - starania, długie dziewięciomiesięczne oczekiwanie i w końcu ta mała istotka pojawia się na świecie. Chcemy oczywiście zachować w pamięci kształt malutkich stópek czy datę pierwszego słowa, ale warto zapisać te informacje w bezpiecznym miejscu...

„Album małego dziecka” składa się z 24 stron, dzięki którym wszystkie najważniejsze chwile, jak pierwsze fotografie zaraz po porodzie, w kąpieli, ulubione potrawy, odcisk rączki, czy też pierwszy kroczek, zostaną uwiecznione już na zawsze ;).  Oprócz tego będziecie mogli opisać pierwsze Święta Bożego Narodzenia malucha i wakacje oraz dzięki zabawnym zdjęciom określić po kim Wasza kruszynka ma oczki, a po kim odziedziczyła nosek. Najbardziej natomiast zaskoczyło mnie ogromne drzewo genealogiczne z możliwością wpisania członków rodziny oraz tabelka na wpisywanie najważniejszych chwil w życiu malca ciekawie skonstruowana. To tylko kilka z wielu interesujących rozwiązań zastosowanych w tym pamiętniku. Jest tam dużo miejsca na wspomnienia, zabawne historyjki oraz zdjęcia. Album ten będzie pięknym dokumentem wspólnie spędzonych pierwszych lat życia Waszego dziecka i z pewnością będzie to jedna z ulubionych lektur małego bohatera ;).

Twarda oprawa, z delikatnym, miękkim wypełnieniem w środku, grube strony oraz kartonowe pudełeczko gwarantują, że album ten przetrwa wiele lat w niezmienionym stanie. Całość wykonana starannie, z dbałością o choćby najmniejszy szczegół, z pięknymi obramowaniami na każdej stronie, czarującymi ilustracjami oraz żółtą tasiemką do związywania stron będzie z pewnością najlepszym prezentem dla nowo narodzonego dziecka. Zatem jeżeli macie takie maluchy w rodzinie lub wśród znajomych to nie zastanawiajcie się ani chwili dłużej, bo ten album naprawdę warto sprezentować maleństwu. Pozdrawiam ciepło :)

Moja ocena
>>>>> 6 / 6 <<<<<



7 komentarzy:

  1. Urocze, chwilowo jednak nie mam komu sprezentować takiego cudeńka ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo... z pewnością nie dla mnie... ALE :D Recenzja bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy, rzeczywiście i kusi, kusi. Tylko trzeba mieć maluszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patsy - ale jakby coś... :D Na pewno nadarzy się niejedna okazja :) Pozdrawiam!

    szfagree - dzięki ;)

    bibliofilka - wiem, wiem :) Ja jestem w lepszej sytuacji, bo moja siostra ma synka i wszystko jemu przekazuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat mam pomysł na odbiorcę prezentu.
    To już drugi pomysł na prezent na Twoim blogu! Masz do tego zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Luna - bardzo się cieszę, że taki piękny album trafi do maleństwa :)) Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń