Loading...

poniedziałek, 24 stycznia 2011

Zmęczenie materiału...




Tak właśnie wyglądam w tej chwili, czyli ledwo, ledwo ciągnę i zaraz padnę przed komputerem i notatkami (do egzaminu z ginekologii i położnictwa)... Dlatego niestety na kilka dni będę musiała Was opuścić. Ot taki mały urlopik. Pod koniec tygodnia mam egzamin i jak na razie mordercza nauka wykańcza mnie bez reszty. W piątek powinno wszystko wrócic do normy i pewnie pojawi się recenzja ;) Do tego czasu postaram się wchodzić regularnie na Wasze blogi. No to sobie ponarzekałam, więc powinno choć trochę być lżej. Pozdrawiam i obiecuję, że od piątku zacznę nadrabiać zaległości :))

34 komentarze:

  1. Oj wiem laska co czujesz... Chociaż moje biomedyczne podstawy rozwoju i inne takie są niczym w porównaniu z Twoimi egzaminami. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również trzymam kciuki, tym bardziej, że lada dzień znajdę się hmmm jakby to powiedzieć, po drugiej stronie ginekologicznego fotela (może synek wreszcie zdecyduje się opuścić mój brzuch a swój dotychczasowy domek;)), he he. Ucz się więc pilnie.
    A na osłodę zapraszam do mnie na rozdawajkę:) Pozdrawiam i kciuki trzymam za egzamin

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się! daj znać jak poszło, trzymam kciuki!!! Oby poszło jak z górki i wracaj do nas szybko:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lena173, Patsy - dziewczyny, dzięki za podtrzymanie na duchu :)) Pozdrawiam!

    Mooly - dzięki :) Trzymam kciuki za pomyślny poród :) Widziałam ich wiele i przyznaje, że to piękny czas (oczywiście dzięki znieczuleniom :D). Pozdrawiam ciepło :)

    MONIKA SJOHOLM - dzięki :) Jak tylko będą wyniki na pewno dam znać. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. HAHAHAA :D Cudowne zdjęcie!! Jeżeli tak wyglądasz to mam ochotę Cię przytulić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. szfagree - szukałam zdjęcia, które najlepiej wyrazi "stan" w jakim się znajduję ;) I tak jakoś wyszło... A kolorek sierści prawie identyczny z odcieniem moich włosów :) Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia na egzaminie! 3mam kciuki :)
    p.s sama miałam bardzo podobną bokserkę, kocham te psy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia na egzaminie! Trzymam kciuki! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Aneta, Kinga, Liliowa - wielkie dzięki ;) Od jutra ciężka praca, więc dziś muszę się "nagadać". Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie tak samo... byle do piątku, a potem już tylko jeden egzamin, więc może jakoś to pójdzie ;).
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ucz się dziecko, ucz...
    Trzymam kciuki, przyszła sławo polskiej medycyny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki za Twój egzamin.

    OdpowiedzUsuń
  13. izusr - w takim razie witaj w klubie ;)) Dzięki i również trzymam kciuki!

    anek7 - ;)

    Lirael - dzięki :) Witam w moich skromnych progach :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem w I klasie liceum ale nauka i tak mnie straszliwe wykańacza. Także bdziemy czekać na powrót

    Kasandra Reaktywacja!! xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobra - heheh dzięki:) Niedługo ponownie będę zamęczać Was swoimi recenzjami :D

    Tajemnica33 - dzięki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia na egzaminie!
    Ja w chwilach największego załamania sięgam po czekoladę z jogurtem truskawkowym od Milki :)
    Jeszcze raz: Trzymam kciuki (podobno tylko lewy przynosi szczęście, więc: trzymam kciuka) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia życzę w takim razie !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia i też trzymam kciuki. A zdjęcie wygrywa, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Luna - dzieki :) Czekolada jest niezastąpiona. Pozdrawiam :D

    Viconia - dzięki, dzięki :D

    bibliofilka - patrząc na to zdjęcie od razu się uśmiecham ;) Dzięki za wsparcie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę powodzenia na egzaminie:)
    Mi też się nic nie chce:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. dasz radę :) nie na darmo mówią, że siła jest kobietą ;) ja swoje egzaminy (olaboga 7 ich było) przeżyłam to i Ty też musisz. co prawda oficjalnie stwierdzam, że dnia dzisiejszego zgubiłam swój mózg, a szczęśliwemu znalazcy szczerze współczuję, ale ciśśśś... najważniejsze, że każda sesja kiedyś się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. montgomery - oj przyda się, przyda ;) Dzieki!

    Varia - niby szósty rok studiów (a jescze przed nimi studiowałam roczek na innym kierunku), więc powinnam być zahartowana, ale... chyba te studia za długo trwają. No nic, jutro egzamin, we wtorek ustny i mam nadzieję, że będzie dobrze. Dzięki wielkie za wsparcie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia!!! :) I nie dziękuj, bo to przynosi podobno pecha :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Siły życzę ! Sama mam sesję i ledwo się wyrabiam na zakrętach ;/ ale taka pora roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Annie - dzię.. Pozdrawiam i cieszę się, że tak bardzo mnie wspieracie :)

    przyjemnostki - przyda się na pewno :) Tobie również powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  26. znam ten ból.... no to pozostaje mi czekać i życzyć powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. corrupted - dzięki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń