Loading...

wtorek, 11 stycznia 2011

Zaległe stosiki :))

Dziś z powodu nauki do piątkowego egzaminu umieszczam stosik a nie recenzje książki, choć do końca tygodnia na pewno jakaś się pojawi :) Część książek dostałam w prezencie na Święta, inne otrzymałam lub kupiłam... Oto moje nowe zdobycze : D



Od góry:
- "Kudłata" Dorota Berg  - prezent świąteczny
- "Lisa-Xiu i Lin-Shi. Córki z Chin" Dido Michielsen, Auke Kok
- "Dni trawy" Philip Huff
- Trylogia Millenium - Stieg Larsson (Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet ; Dziewczyna, która igrała z ogniem ; Zamek z piasku, który runął) - prezent świąteczny



Od góry (3 pierwsze pozycje za kilka złotych na wyprzedaży):
- "Emma i ja" Elizabeth Flock
- "Pył" John Fante
- "Był sobie złodziej" Jacek Skowroński
- "Afrykanin" J.M.G. Le Clezio
- "Krew kwiatów" Anita Amirrezvani - recenzja na moim blogu :)
- "Siedemdziesiąt dwie litery" Ted Chiang - prezent świąteczny

Stosiki są dobre na wszystko a zwłaszcza na stresik okołozaliczeniowy :) Jeden rzut oka i choć na chwilkę można odetchnąć i nabrać sił na kolejne zmagania :) Pozdrawiam wszystkich serdecznie a za osoby przygotowujące się do sesji trzymam kciuki :D

14 komentarzy:

  1. Stosy cieszą oko :D szczególnie Larsson ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Im dłużej tu zaglądam, tym większego szacunku nabieram:D
    Pył czytałem i nawet zrecenzowałem kiedyś, ciekawy tytuł. Taka trochę pijacka literatura. Skowrońskiego reklamować nie trzeba a Chiang... muszę w ogóle coś pisać:) Ten 2 stos jest po prostu piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam oglądać stosy :) miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę Ci trylogii Millenium :) czytałam ale własnej nie posiadam, niestety
    Skowroński na półce czeka w kolejce, a na "Emmę.." mam dużą ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, stosiki to zdecydowanie milsza strona naszej egzystencji :-)

    Ciekawa jestem, co powiesz o Trylogii Millenium :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stosiki :) Czekam na parę słów o Trylogii Millenium ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Isabelle - o tak :) Również uwielbiam stosy :) To mój (i pewnie wielu) niezawodny sposób na chandrę czy stres.

    podsluch - dzieki :) Pijacka literatura? Zaintrygowałeś mnie, więc "Pył" muszę w najbliższym czasie koniecznie przeczytać ;) Pozdrawiam

    Edith - dzięki :)

    Kinga - nic się nie martw :) Jeszcze będzie wiele okazji i może trylogia pojawi się i u Ciebie na półce :) A o "Emmie" też wiele dobrego słyszałam i nie mogę się doczekać kiedy się za nią wezmę ;)

    Elina - jak tylko przeczytam zdam relację na blogu :))

    Patsy - dzięki :) Na pewno umieszczę opinię jak tylko przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja sesja przed sesyjna już się kończy. zostały już tylko 3 rzeczy do zaliczenia więc pozostałą energię skupiam na trzymanie za Ciebie kciuków :)
    stosik energetyzujący i od Lasrssona na pewno się nie oderwiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę podkraść Ci Larssona? Proszę ;) A mi pozostają do zaliczenia 4 egzaminy i kilka kolokwiów, więc mam nadzieję, że część pozaliczam na zerówkach i szybko miną najbliższe 2-3 tygodnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam patrzeć na stosiki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Varia - zazdroszczę końca sesji i dzięki za kciuki :) Larsson bardzo mnie intryguje, dlatego zostawiłam go sobie na wolne dni, czyli początek lutego :)

    Lena173 - Larssona nie oddam bez walki ;)) 4 egzaminy? Całkiem sporo. Ja mam "tylko" dwa, ale za to zakres z kilku lat ;( Trzymaj się dzielnie! Życzę zdanych zerówek :)

    Tajemnica33 - znam to uczucie doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten Pył to taka piajacka trochę, męska i egzystencjalna literatura. W moim odczuciu bardzo osobista, pisana ponoć autobiograficznie. Poza tym Fante to pisarz na którym wzorował się nieśmiertelny Charles Bukowski:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny stosik. Millenium właśnie kończę, a reszty niestety nie miałam okazji czytać.
    Powodzenia na egzaminie! Mnie to czeka za 2 tygodnie i od jutra mam zamiar wziąć się w końcu do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podsluch - o proszę, w takim razie jak tylko skończę sesję zabieram się za "Pył". Ale narobiłeś mi smaku :)

    Dominika Anna - dzięki :) Za Ciebie też będę trzymać kciuki!

    OdpowiedzUsuń