Loading...

niedziela, 23 października 2011

„Najpiękniejsze powiastki Beatrix Potter” Beatrix Potter



Wydawnictwo: Wilga
Wydanie polskie: 11/2011
Liczba stron: 200
Format: 200 x 260 mm
Oprawa:  twarda + eleganckie etui
ISBN: 9788325903312

Każdy kto ma dziecko lub po prostu chciał kupić lekturę dla najmłodszych czytelników dobrze wie, jakie to trudne. Ogromny wybór dostępnych książek może wielu zszokować. Warto jednak w tym gąszczu bajek dostrzec te najbardziej wartościowe i niezwykłe, do których bez wątpienia zaliczyć trzeba „Najpiękniejsze powiastki Beatrix Potter”. Ta angielska pisarka opowieści dla dzieci zasłynęła ze swojego zamiłowania do sztuki i historii naturalnej oraz zmysłowi obserwacyjnemu zachowań zwierząt. Jej książki od ponad stu lat uczą i bawią dzieci na całym świecie...

Książka zawiera dziesięć najpiękniejszych opowieści o przygodach zabawnych i pełnych pomysłów zwierzątek, które będą musiały nauczyć się wiele o sobie i otaczającym ich świecie. Poznamy króliczka, wiewiórki, myszki, jeże oraz ich perypetie. Oprócz pięknych bajek w książce znajdziemy kilka ciekawostek m.in. kolorową mapę czy ślubne zaproszenie Panny Gosi Prosi. A to dopiero początek. Strony opatrzone są również malowniczymi i barwnymi ilustracjami, które podobnie jak tekst zachwycają i wprowadzają magiczny klimat. Pisarka potrafi w bardzo subtelny sposób ukazać piękno otaczającej nas przyrody, uwydatnić ludzkie cechy zwierzęcych bohaterów, wywołać uśmiech zabawnymi sytuacjami i urzec lekkością języka.

„Najpiękniejsze powiastki Beatrix Potter” będą pięknym prezentem dla każdego dziecka. Jest to powrót do tradycyjnych bajek, osadzonych w wiktoriańskiej Anglii i wzbogaconych niesamowitą grafiką, które zadowolą zarówno dzieci, jak i dorosłych. Dołączone sztywne i eleganckie etui, twarda okładka i wysokiej jakości papier tylko podkreślają niezwykłość tej pozycji. Zapraszam wszystkich do odkrycia tej ponadczasowej książki. Jestem przekonana, że Was uwiedzie i zachwyci.

Moja ocena
>>>> 6 / 6 <<<<

16 komentarzy:

  1. Okładka bardzo zachęca, żeby wziąć i poczytać :) tylko ten dopisek opowiada Małgorzata Musierowicz nie rozumiem. To audiobook?

    OdpowiedzUsuń
  2. bluedress - to prawda:))

    Aneta - nie, nie. Małgorzata Musierowicz jest tłumaczką, stąd ten dopisek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Historie Beatrix Potter wiążą się z moim dzieciństwem, szczególnie uwielbiałam opowieść o Piotrusiu króliku. Od dawna szukam zbioru opowiastek, byłby to świetny prezent dla mojej córeczki, widziałam podobne dość potężne wydanie w Świecie Książki, niestety cena zawrotna, chociaż kiedyś z pewnością znajdzie się na mojej półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że kiedy byłam mała, mama puszczała mi przeróżne bajki i opowieści z płyt winylowych. Jakie to było magiczne! Do dziś przez to został mi sentyment do baśni i innych tego typu opowieści.

    Właśnie rozwiązałaś mój problem z pomysłem na prezent dla chrześniaczki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tytuł warty do zapisania sobie na najbliższą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielką chęcią ją przeczytam, ze względu na tłumaczenie Małgorzaty Musierowicz i Twoją recenzję :) Błagam zacznij publikować stosiki!

    OdpowiedzUsuń
  7. ~Demismo - pomyślę, pomyślę nad tymi stosikami:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzą mi się takie baśnie z prawdziwego zdarzenia! Z przyjemnością sama bym przeczytała!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałem tę książkę, choć dzieciństwo minęło już jakis czas temu... Ach, powspominać zawsze można, nie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie książeczki to ja baaardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno mnie tu nie było!
    Przyznam, że nie znam tej autorki, jednak wiem komu mogłabym sprezentować tę książeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie sięgnę po tę książeczka, gdyż już ujęła mnie okładka i zaintrygowała opowiastkami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam bajki tej autorki i zgadzam się, że to świetna literatura dziecięca ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tym wcześniej, a pomyślałam od razu o Harrym Poterze. Oj ja niedouczona:D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń