Loading...

środa, 18 grudnia 2013

Kawa czy herbata? Odsłona siedemnasta:)

Kawa Malibu 
 
Sklep: SMAK-COM (skworcu.com.pl)
Produkt: Malibu
Postać: Kawa ziarnista
Waga: 100g
Opakowanie: Podwójne woreczki strunowe
Sposób przechowywania: Suche, chłodne miejsce
Sposób przyrządzania: Ziarna zmielić. 2 łyżeczki kawy zalać wrzątkiem. Można podawać z mlekiem lub śmietanką.

Kawa Malibu to świetna propozycja na chłodny dzień. Czarny napój na bazie ziaren kawowca Arabica Columbia Excelso zdecydowanie pobudzi nasz organizm i rozgrzeje od środka. Dzięki aromatowi słodkiego likieru kokosowego Malibu, zapewni Wam również niezapomniane wrażenia smakowe i zapachowe. Ziarna zmieliłam w młynku ręcznym a następnie zaparzyłam w ekspresie przelewowym. Użyłam dwie płaskie łyżeczki, ponieważ chciałam uzyskać delikatny napar. Dodatkowo smak polepszyłam obfitą ilością słodkiego mleka oraz szczyptą cukru. Szkoda, że nie możecie spróbować. Pyszności:))
Moja ocena
>>>> 5 / 6 <<<<

 Kawa Brandy Royal 
Sklep: SMAK-COM (skworcu.com.pl)
Produkt: Brandy Royal
Postać: Kawa ziarnista
Waga: 100g
Opakowanie: Podwójne woreczki strunowe
Sposób przechowywania: Suche, chłodne miejsce
Sposób przyrządzania: Ziarna zmielić. 2 łyżeczki kawy zalać wrzątkiem. Można podawać z mlekiem lub śmietanką.

Miałam okazję degustować niedawno kawę Brandy Royal. Muszę przyznać, że jej smak jest dość charakterystyczny. Lekko gorzkawy, z nutą słodkości w tle, więc będzie idealny dla osób, które nie przepadają za zbyt „cukierkowymi” napojami. Powyższa kawa powstała na bazie znanych i odpowiednio wyselekcjonowanych ziaren Arabica Columbia Excelso, które dodatkowo aromatyzowano tu smakiem i zapachem brandy. Taki napar szybko postawi nas na nogi, zwłaszcza jeżeli przyrządzimy z ziaren espresso, tak jak w moim przypadku. Mała, skoncentrowana ilość kawy, bez mleka i z odrobiną cukru okazała się strzałem w dziesiątkę o poranku. Szybko i przyjemnie pobudza oraz zapewnia pokaźną dawkę energii. Polecam!
Moja ocena
>>>> 4,5 / 6 <<<<

Puszka na kawę COFFEE BREAK


Każdy kto pije kawę, którą wcześniej sam mieli, doskonale wie jak ważne jest właściwe przechowywanie ziaren. Warunki w jakich kawa czeka na zaparzenie wpływają bowiem na jej smak oraz moc naparu. Ważne jest, aby nie dopuścić do zawilgocenia. Właśnie dlatego zdecydowałam się na puszkę COFFEE BREAK, która posiada specjalne wieczko na zawias, otoczone wokół mocną uszczelką. Dzięki temu możemy być pewni, że kawa nie straci aromatu a wilgoć nie przedostanie się do środka. Puszka utrzymana jest w ładnej, brązowej tonacji i nawiązuje motywem do parzenia kawy. Pojemność - 250g. Polecam serdecznie!!
Moja ocena
>>>> 6 / 6 <<<<

Więcej kaw i herbat oraz akcesoriów oraz przypraw znajdziecie w sklepie SMAK-COM
http://www.skworcu.com.pl/


16 komentarzy:

  1. Fajna puszka, otrzymałam przesyłkę, dziękuję, napisze o niej "na dniach". Pozdrawiam i dziękuję xxx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dotarła? Wow... Poczta zaskoczyła mnie pozytywnie:)).
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Mam ochotę na tę pierwszą. Kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla kawoszy idealne... ja niestety prawie jej nie pijam...za to kocham herbaty;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawę Brandy piłam i nawet mi smakowała,aczkolwiek wolę inną. Świetna puszka. Też chce taką!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie herbata, w każdej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kawę, dlatego Bandy Royal kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie piłam jeszcze tej kawy, ale najbardziej lubię kawę z mlekiem. Ocena 6/6 jest zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najwyższa pora wypróbować kawy ziarniste :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo rzadko piję kawę, ale tą kawę Brandy Royal chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, chyba nauczę się pić kawy - takie tu smakowitości przedstawiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona tym sklepem i tym co można w nim znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tej porze skusiłabym się na kawkę:)

    OdpowiedzUsuń